dagens rid tur

hej !
jag är hemskt ledsen för en dålig uppdatering :/
har inte haft tid att skriva här för ja har hållt på med massa annat.
men ja ska berätta om dagens ridtur :D
idag red jag till min heliga plats där jag kan känna mig tryg och säker och bara ränsa tankar :D <3
det var så skönt bara känna vinden blåsa genom håret och tala till mig känndes det som ^^
vet inte om ja e konstig elr verklig men den platsen är väldigt speciell för mig <3
den få mig att minnas alla bra stunder alla dåliga.
där finns det också mycket djur så santana fick ju lite hjärt klappning men det gick bra har hört att han har gjort "värre" saker med andra xD
menmen :D
känner att jag måste träan lite miljö träning med han xD
men hinner inte skriva så mycket mer för nu ska ja äta mat e as hungrig sen ska ja chilla framför datan med film och muffins som ja bakade :D <3
puss och kram - emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0