freedag

Igår blev det häsatarna tidigt. Åkte dit typ vid 10, pipan var jötte duktig idag med. Hon håller inte på med bogen så mycket som hon gjorde innan, så det är bra :) Natta red henne lite också, Pi blir spänd när andra sätter sig på henne. Hon är van att det bara är jag som rider och om någon annan sätter sig på henne och gör på ett sätt jag inte brukar göra blir hon spänd. Men det är en vane sak. Vi hjälpte Natta med stugan, den blev jätte fin och det tog jätte lång tid att få ordning på den. Stod typ i 4-5 timmar och städa så nu blir det inget mer städa för mig ett tag framöver x)

Nu ska jag och pappa åka och köpa 40 års present till mamma, ganska långt kvar tills hon fyller men ändå. Sen ska jag till hästarna och ner till manegen. Har inte hyrt den så kan bara sätta upp typ ett eller två hinder.
Skriver mer ikväll.

Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0