Vinter igen...

Nu är det snö ute igen, jag hade nästan hoppats på att det skulle bli vår nu...

I torsdags var jag och träna för anna. Det gick bra men pipan var väldigt pigg så hon fick sin jobbiga ''symaskins'' galopp. Men den går över när vi har kommit igång ordentligt :D
Igår va det typ snöstorm, blåste jääte mycket. Jag hade ingen lust att rida så släppte henne med Kg och Tilda i paddocken. Alla tre är ju lite störda, tilda hoppa typ rätt upp i luften hela tiden och Kg bocka och kuta runt och pi trava efter och tyckte nog att dom var almänt jobbiga xD Och buzzin i hagen bredvid paddocken ville också vara med så han sprang lite fram och tillbaka han med.

Hade tänkt att åka och kolla på Gina tricot cupen i Borås idag eller imon men får se om det blir något med det. Ska gå på båtmässan imorgon och kolla lite :) Och idag ska jag rida Buzzin och Pi. Ska rida ut på Pi och buzzin i paddocken hade jga tänkt. Ska försöka få med mamma ut. Det är blank is under snön nu :((( Vill inte ha mera snö nu!!
Just det ska på ett ''kalas'' ikväll, mamma och pappas kompis fyller 32 tror jag.

Skriver mer i kväll om jag överlever all denna is...



Nu ska jag snart ut i kylan kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0