hejhej

Hann inte sitta något vid datan igår...
Idag börjar vi 10, värsta gött. Passar på att skriva lite nu :)
Igår red jag i paddocken, det regna typ heela dagen men det är bra för då försvinner all snö och is :D
Red barbacka, och pi var ( som stod i måndags ) jätte pigg. Men hon var jätte duktig ändå. KUnnde till och med galoppera lite i paddocken för det va typ ingen is. Längtar otroligt efter sommaren!! Men iaf jag prata lite med sara sen ( buzzins ägare ) och vi bestämde oss för att sluta med foderjästen till han. Det är ju väldigt mycket proteiner i den. Och så ska vi se om knölarna försvinner. Hoppas det, måste ta igen dom två dagarna jag missa på han. Det är tur att sara är så snäll.

Idag ska jag kanske rida ut på Pi om det inte är för halt, annars får det bli paddocken idag igen.

Herregud vilken fail text? såhär går det när jag ska skriva saker innan jag har vaknat ordentligt xDD

Pipan och jag i sommras ( på väg ut från en tävling ) Ser ut som om hon har jätte liten hals men hon har faktiskt lite längre i verkligheten :p

// ElinRunesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0