inte stallet idag ://

idag så var jag hemma fårn stallet bara för att jag är sjuk :(
men imon så ska jag upp till stallet med bella & då ska hon fota mig :D<3
har typ inte träffat santana på två dagar :'''(
känns enormt jobbigt faktist :/
menmen, man kan ju inte hjälpa att man är sjuk ...

men jag har i alla fall gjort ordnig lite på bloggen,
&
det är därför jag inte har varit så aktiv med inläggen men,
nu ska det bli ändring på de xD
headern kommer snart ^^
ska bara göra om den för typ 1000:de gången -.-
menmen sånt är litet ! xD
men nu ska jag plugga lite till matte provet nästa vecka ... :ss


ps. kommer lite bilder fårn helgen också :D <3



jag och Santana
- fotad av Vendela

jag och Santana - fotad av Vendela

jag och Santana - fotad av Vendela

jag och Santana
- fotad av Vendela

kommer mer bilder sen ska kolla film nu :D <3

kram emelie

Kommentarer
Postat av: bella eriksson

ni e så söta tsm! du har verkligen bättrats i riningen, och fått mer självförtroende ;) good job girl ! :D ska bli kul å träffas imon :) miss u ♥

2011-02-01 @ 21:00:40
URL: http://bellaeriiixon.blogg.se/
Postat av: emelie - ponninordarna

ååhhå, gumman <3

tack så mycket, miss u too very much ! <3

aahh, det var roligt, igår ska bli kul om du kommer tillbaka <3

kram emelie (L)

2011-02-04 @ 16:15:47
URL: http://ponninordarna.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0