lördag, 12/2 - 2011

idag så skulle jag egentligen på kalas hos min kusin men det strönta jag i för ja ville vara med vendela och rida min underbara häst santana :D
så ja stanna hemma.
igår var det kalas hos karlssons,
typ min plast släkt som ja får kalla det nu för att man ska förstå vilka ja pratar om xD
hihihh, menmen ja va hos dom igår,
men ja var inte alls så mycket hos dom gick över till deras granne som ja e kompis med ^^
hehhehe, snäll emelie (a)
memen, åter gå till dagen,
det börjar med att vendela rider killen och jag fotar henne.
sen efter det så rider ja santana och då så gick det jätte bra bara att han var pigg så vi trava och galoppera för det mesta för att han skulle få ut all spring i benen :)
och allt gick bra :D
ja tog också ett litet skutt på hindret som ja och vendela hade ställt fram.
bilder kommer senare, har inte hunnit föra över dom från kameran xD
hihih, lat emelie ^^
men nu orkar ja inte skriva mer, thihihih, ska fika så
tjadå 
kram emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0