Måndag




Red ut på Pi idag, hon va lagom pigg och ville inte arbeta utan bara springa. haha, hon fick trava av sig ordentligt men det hjälpte inte specielt mycket. Finns typ ingen stans där man kan rida utan att det är för hårt/isigt/för mycket snö. Ge mig sommar!! Pipan var iaf glad och verka inte fryas lika mycket som jag ;)

Buzzin red jag ut med linnea, red en lite längre tur. Båda va pigga, och i galoppen har Buzzin kommit på att man kan bocka. Så det gör han hela tiden, och när vi nästan va hemma hitta han något läskigt och försökte stegra. Men har kommit på hur det känns precis innan han gör det, hittar på något annat så han glömmer av att han skulle göra det ;)

Bra men kall dag, nu ska jag bara slappa framför tv resten av dagen :)

Kram elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0