"NH utrustning"

vi fick ett önska mål om att vi skulle skriva om utrustning till "NH" men ja ska bara säga detta innan jag går in på detta mer.
man behöver inte köpa allt som kommer komma upp jag har inte äns köpt allt jag tillverkar egna grejer och tar det jag har ^^

Repgrimma :
det är en väldigt bra grej som man kan använda när man rider, leker och arbetar :)
dom är verkligen bra, det sägs ju att dom är till för NH men det är dom verkligen inte.
dom är till för att man ska kunna kominucera med sin häst på ett lättare sätt.
dom kan vara väldigt skadliga om man binder fast en häst med den och hästen blir rädd och drar då kan hästen faktist skada nosryggen.
men man ska inte vara rädd för att testa saker bara om man respekterar dom.



det var första redskap / utrustning det kommer mer imorgon.

kram emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0