Torsdag

Idag har jag varit och hjälpt till i brosans nya lägenhet. Jätte fin va den. Han har redan skitat ner massa och har bott där i typ 2 dagar? haha, vet inte hur han lyckas x)

Åkte till hästarna vid 4 och va där i typ tre timmar. Nästan rekord ;D Red barbacka på Pipan, hon va grymt lugn idag. Blev väldigt förvånad, trodde nästan att jag skulle få bråka lite med henne idag. Men hon var lugna och samarbetsvillig :) Ston asså, snaka om humörsvängningar! Va jätte nöjd med henne idag. Mammsen red faktiskt också barbacka på Svadi, fast hon skritta bara då ;)
Blev inga bilder idag och jag har inget mer att skriva.

Imorgon ska jag och mamma hjälpa Natta att flytta. Hon ska flytta dit brosan flytta ifrån. Men tar hästarna innan det om inte dom ändrar sig x)

Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0