Torsdags och fredag

I torsdags red jag ut med mammsen. Eftersom det hade regnat i onsdags så blev det självklart stylter idag... Men det gick bra ändå. Red lilla grusgropen, ganska kort runda men ändå:)

Idag så åkte jag till stallet direkt efter skolan, hade lovat natta att hälpa henne med Tilda och det gick bra när jag red henne. Men hon är så jävla jobbig när man ska leda henne. När jag gick runt med henne innan jag hoppa upp så skulle hon bita efter mig och gå på mig, så jag sa till henne ordentligt en av alla gånger och så blev hon så sur så ställde sig och stegra? Jaja, hon va typ 10 gånger värre mot natta. Tilda blir så jävla förbannad på en om man går där hon vill gå? Haha men hon kommer över det snart hoppas jag :)
Efter att vi hade hållt på med Tilda tog jag in Pipan och red ut med mamma idag igen. Red en längre runda och hitta några ställen det gick att trava och galoppera på :)

Imorgon ska jag gå ner till manegen vid 12 tiden och hoppa lite studs. Kanske kan få mamma att fota lite. Och så ska jag rida Tilda och Buzzin. 

Bilden är från förra gången jag red Tilda. Kansek kommer bilder när jag rider henne imorgon.

Gammal bild på Pi när hon busar<3

Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0