dagen då ;)

Idag har jag varit med emelie helaagen :D
Börja med att jag följde med henne till hennes stall, där red vi santana och pilla lite med han. sen gick vi hem till hennes mamma och åt lite. och fixa denna bloggen :P After that åkte vi till mitt stall och red ut på pi och svadi. emelie på svadi och jag på pi. dom var väldigt pigga och glada :D sen ''red'' jag på tilda, hon är en quater på 2-3 år. jag hjälper ägaren att rida in henne :) och nu har vi precis sätt den nya shrek-nu och föralltid. den var faktiskt bra. en helt klart sevärd film :)
nu ska emelie snart åka hem :( men här kommer några bilder från dagen;

 
santana och elin

elin och santana

emelie och santana 

emelie och santana

elin och tilda
 


Kommentarer
Postat av: Mysan

Står hon hos Familjen Karlsson (susanna) ????? :)

2011-01-26 @ 22:04:00
URL: http://mysanjansson.blogg.se/
Postat av: ponninordarna

hej !

han står i ett litet mysigt stall som heter StableWest och ägare är Ann-Gret :)

mvh emelie - ponninordarna

2011-01-27 @ 18:58:02
URL: http://ponninordarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0