Dagens ridpass

Idag åkte jag till hästarna direkt efter skolan. Det va hur kallt som helst ju ;o Jag som ahde hoppats på att det skulle bli vår snart... Pi har börjat fälla som en tok! Pälsen bara trillar av. Hon har fått ''nytt'' täcke som är lite tjockare, kanske är det som, gör att hon fäller så mycket x) Hon var ialafall väldigt duktig idag, skritta och trava lite, typ hela paddocken är som en isbana. Gjorde halter, ryggningar, stora och småvolter, flytta henne, öppner och sluter. Hon lyssna jätte bra :) Dom sista 10 min så skritta jag henne i låg form så hon fick slappna av riktigi ordentligt. Hon har blivit så duktig på det nu. Bara för lite mindre än ett år sen börja jag kunna få henne att sänka sig litelite och nu gör hon det mer än gärna :)
Och Svadi fick bli riden ay Linnea idag :)

Älskar min bäbisponni<33


Pi och jag för typ 1 elr 2 månader sen :)

Kommentarer
Postat av: Pam19Newman

I do know numbers of coursework writing corporations and I can claim that seems to be secured to buy <a href="http://essaysprofessors.com/coursework.html">coursework help</a> in the web.

2012-04-10 @ 03:05:36
URL: http://www.essaysprofessors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0