hejhej alla :)

vi är två tjejer på 14 år. Elin och emelie och vi ä stora hästnördar :D ¨
Elin då hon hoppar och dressyrar med sin ponny. hon hjälper även till och rider in och till några hästar.
och emelie har en ponny som hon dressyrar med och lite western ridning.

Elin: jag är 14 år och bor utanför göteborg på landet :D jag går 8 och hatar skolan -.- jag har två storebröder som är väldigt jobbiga. jag har massa djur; två hundar ´, tre katter, en kanin och två egna hästar. min tävlingsponny heter pipi och är en polsk imp. hon är 12 år och jag har ägt henne i ettår och 3 månader. när jag köpte henne fic jag börja om från början typ me henne, hon var väldigt stressad osv. men iaf jag tävlar hoppning lc och ska börja tävla högre i år :)

Emelie: jag är en tjej på 14 år och jag bor också utan för gbg på landet. jag går i samma klass som elin och jag hatar skolan mer än henne xD
jag har en lilla syster och en mamma och pappa och en "plast mamma" & "plast pappa".
jag har inga andra djur än min häst, han är imp fårn danmark och han är tävlad i dressyt till la och har tävlat i hoppning vet inte hur högt bara xD han har också gått fälttävlan och där vet jag inte heller hur högt xD
men jag tävlar inte nu, jag håller på med dressyr och western och så håller jag också så med "nh" & lite trickträning :D


den i röd tröja är elin och den i brun är emelie :D - bilden är från 2007 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0