ingen ridning på 4 dagar ! ;oo

nu ska ni få reda på varför jag inte har ridit eller varit uppe hos Santana är ...
för att jag sluta så sent i skolan i måndags så det är Santanas villo dag,
och på tisdag så skulle jag ju självklart ramla i en bake och typ stuka handleden -.-
på onsdagen så skulle jag till skolsköteskan på vanlig undersökning och då så kolla hon
på min hand och då hade jag ont när hon röde den och sånt ... så hon linda om handen och sa
att "jag kan åka upp till sjukhuset om tre dagar, jag kan åka upp efter skolan, jag kan åka upp nu
direkt, jag kan åka upp imon, men om den är brutten så blir det bara värre på tre dagar är de en stukning så
blir det bättre på tre dagar".
så jag besluta att åka upp direkt ...
pappa kom och hämta mig och sen så åker vi och hämtar emme och sen så åkte vi hem och åt och sen in till vårldsentrallen och då trodde läkaren också att den var brutten så vi fick åka upp till akuten och ta kort på handen ..
de vissa att den inte var brutten men då så skulle vi gå till doktorn så han fick känna på den.
han prata jätte mycket och ja trodde jag skulle dö ! ;oo
jag gillar iinte när folk pratar med mig :$$
hehehhhe, menmen .
han strekte ut handen på mig och så gjorde vi några övningar tillsammans.
sen så linda dom min hand och så åkte jag hem :D
så jävla skönt att den inte var brutten så nu så ska jag villa min hand tills på fredag imon alltså så ska jag se om
jag kan rida i helgen :D
saknar min bääbbis så mycket (LL)



Kommentarer
Postat av: Manuela27LAMBERT

Consequently that happens that you definitely need a progressive traffic optimization for your website. What would you do under such circumstances? If I were you, I would turn to good <a href="http://linksexperts.com">submit your rss feed</a> service. Furthermore, I generally use rss blog submission options and it surely helps my site.

2012-04-13 @ 09:34:30
URL: http://www.linksexperts.com
Postat av: Buy a Essay

This is difficult get something referring to this post or buy essay and order essay. So, thanks for that!

2012-06-17 @ 09:51:20
URL: http://www.primeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0