kaaaallllt (a)

det blev ju inte precis en photoshoot igår men jag red i klänning xD
& de var
kaaaalllt!! ^^
så de kommer några bilder fårn gårdagen
xD
i know
, jag rider med hjälm men det är bara för att jag har inte ridit på typ hela
veckan och jag visste inte om han var pigg eller om han skulle ta det
lungt,
och han tog det lungt
:D
men hjälmen fick åka på
^^


Emelie & Santana - foto : Vendela

Emelie & Santana - foto :
Vendela

Emelie och Santana
- foto
Vendela

Emelie och Santana - foto
Vendela

jag kan ju berätta lite om gårdagen också 
^^
jag kommer till stallet och då är santana glad men när jag ska börja borsta
,
han och sätta på sadel och sånt så är han jätte sur på mig
:'(
men det förstår jag för jag har ju inte varit upp på hela veckan nästan :'''(
men idag så ska jag åka upp och rida en ordentligt ridpass
! :D
kanske vendela vill fota mig idag också xD
men nu ska ja äta frukost så pöss hejj
<3

// emelie

Kommentarer
Postat av: BUCKLEYLeticia

There're men who are able to rid of your academic writing pressure. I have used their services and orders were clear from plagiarism. Once there was suspension of the essay for 1 day and I made an accusation to their support. They gave me discount of 50% for next essay and there were no problems afterwards. So, try it yourself, buy <a href="http://supremeessays.com/apa-format-essay.html">APA Format Essay</a> and be satisfied with better rates.

2012-02-11 @ 16:26:24
URL: http://supremeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0