photoshoot imon:D

imorgon blir de photoshoot med Elin och Vendela som fotografer ^^
har inte hitta på tema en men jag ska i alla fall ha en klänning och rida barbaka tror jag xD
kanske med sadel (a) bara för min hand inte ska få "arbeta" lika mycket xD
men rida ska jag i alla fall göra och sen kanske det blir lite bilder på när jag är ute och leker med Santana :D
men de får vi se imon ;)
idag ska jag upp till Santana men jag ska inte rida för min hand är inte "hel" än elr vad man ska säga ..
så idag blir det en mer eller mindre slap dag :)
elr aa, ska på bio med Vendela och se "Svinalängorna" vet inte om den är bra men har hört att den ska vara de :)
men sen så kommer basse emmes brors son,
då kommer det vara mycket stohej !! xD
och så ska jag upp till Santana så det blir inte så mycket vilo dag men ändå ^^
men nu ska jag göra mig i ordning xD
hejdåå alla <3


gjord & fotad av - Vendela


Kommentarer
Postat av: TonyaHenderson

Searching for a proper way for your academic paper problems? Not a problem! Just buy <a href="http://bestwritingservice.com/essay-paper.html">essay paper</a> and all will be OK.

2012-02-05 @ 01:09:01
URL: http://www.bestwritingservice.com
Postat av: buy an essay paper

Check the link "essayslab.com" and expert academic writers will propose you best academic writing services. Contact the best organization and buy term paper.

2012-06-10 @ 02:29:24
URL: http://www.essayslab.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0